Wednesday, July 7, 2010

UPDATE!!!


current location:POLISAS,,,heee,,,,,

hye u,,,
assalamualaikum kepada semua folower sekalian..
hee,,,setelah sekian lame x update blog ku ini,
kini aku kembali,,,ceh ayat skematik!
heee bukak je blog aku nih
tengok-tengok da bersawang da,,,
habuk ber inci-inci,,,labah-labah pon ada,,
haisshhh pemalas tol la ko ni anis oii,,,

heeee...*_*
pe bley wat..aku kesibukkan,,,(padahal buat-buat sibuk jer)

tangan aku sangat-sangat la gatal nak update blog nih,,
heee,,,,
.....
....
....
so,,antara aktivi yang aku buat sepanjang berada di kuantan,,,
ialahhh
...
...
tadaaaa....cekedout!!


lokasi:east cost mall,kuantan
masa:pagi ke petang ke malam
tarikh:confuse la,,bp aribulan ek??
aktiviti:berjalan-jalan sambil mengempiskan dompet!hee






lokasi:taman bandar.indera mahkota
masa:petang yang hening
tarikh:x hingat!
aktiviti;bergumbira sambil berposing mengalahkan model!hee

aku yang bulat seperti bola,,
mentang-mentang sekarang tengah fifa,,


so sekian sahaja untuk kali ini,,
ketemu lagi dilain hari yaa!!!
daaaa,,,,


















No comments:

Post a Comment