Wednesday, April 13, 2011

kepantasanku !!

asslamulaikum..:)

entry kali ni padat tepat dan cepat . sebab ak skrg ni tgh gigih mengusha usha buku buku yang tebal tebal untuk final minggu dpn . macam tak baiklah pulak aku abaikan belog ku ni . so belum nak menyambung study haruslah aku update belog ni dulu .

aku bukan la genius macam rakan rakan aku yang lain . yang boleh study or menghapal continously 24 hours . aku ni kalu tengok hurup banyak lama lama aku akn muntah hijau . pening weyh tengok hurup banyak banyak . berpinar pinar mata .
aku juga try nak study smart yakni spot soalan2 yang bakal kua . penat lah kalau nak mengapal 1 buku sekaligus . PENGSAN . so jalan terbaik ialah spots soklan yang bakal kua sbb dah x cukup masa nak cover all the topic . pffffttttt~~~cara ni bahaya kalau tetiba soklan tu x kua , menggaru kepala la kau ! haha . tapi jangan risau andai anda seorg yang pakar memasak sebab anda boleh menggoreng didalam kertas jawapan itu . haha . tips yang memang mengarut ! tapi ni lah jalan yang terbaik jika daalm keadaan terdesak . drpda kertas jawapan tu noob or kosong suci murni..:P

so jom pegi study jom . aku nak pegi buat neskape (nescafe) 2 paket sekaligus . jangan ikut amalan ini . hehe . aku terdesak ni sebab tuh kne minum neskape banyak banyak . kalau tak t buku yang baca aku ,..

SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN KAWAN KAWAN..

DO DA BEST..!! :P

No comments:

Post a Comment