Friday, September 23, 2011

hati tisu.


assalamualikum semuaaa.:)

alhamdulillah semua nya berjalan lancar utk proses pendaftaran kemasukkan aku ke UTM skudai isnin lepas.
menjejakan kaki ke universiti merupakan impian semua orang.
lagi2 UTM antara universiti yang diiktiraf sebagai universiti penyelidikan dan bertaraf dunia.


yee nampak macam jakun and mesti orang akan cakap
"ala baru masuk utm tu pon ank kecoh2.belom pegi overseas."
ahhh peduli lah ape orang nak cakap.
aku menulis untuk kepuasan diri sendiri.aku menulis untuk gambarkan ape yang aku rasa dan yang aku lalui.


semua nampak baru di mata aku. maklumlah dari politeknik ke universiti membawa 1 perubahan yang besar.
dan aku HARUS kuat.
majoriti pelajarnya datang dari matrix,universiti lain,stpm.
dan semuanya memberikan seribu tekanan kepada aku.
adakah aku kuat utk bersaing dgn mereka?
masing2 menberikan layanan yang berlainan kepada kami pelajar dari politeknik.
maklumlah pelajar dari politeknik hanya minoriti saja.


ade yang sombong dan berlagak. yelah semua nya pandai2.
asal kita bertanya mesti dijawab dengan nada yang sinis.
ade juga yang kerek gila. ahhh. macam lah bagus sangat. *______________________*




tapi tak semua mcam tu. ade yang baik dan memberi tunjuk ajar.
membantu aku dalam menguruskan proses pendaftaran dan menyusun jadual
memandangkan aku masuk lewat 2 minggu jadi semua pendaftaran diuruskan sendiri..
alhamdullah. :)


ahhh ! aku harus kuat!
dan harus berdikari. harus berdiri sendiri.
dan aku pasti DIA sentiasa bersama ku.
keluarga dan rakan2 juga. aminn.


luahan hati. haha. sory eh kawan2. k babai
thanks for reading.:)


No comments:

Post a Comment