Monday, October 17, 2011

colur ur face


assalamualikum.:)


alhamdulillah. lepas pon presntation subject law land aku. pergggh. cuak gila la. sebab dah lama sangat tak speech depan orang ramai since habis diploma dulu. seram sejuk, rase nak terberry la. nak muntah la macam macam la.

anyway, korang suka makeup tak?

i guess most of u all girls suke makeup. ehem. for those guys kat luar tu, makeup ni bukan hanya conteng conteng muke dengan warna taw.
for me, makeup ni bukan je boleh buat seseorang wanita tu nampak cun cantik vogeh da vast, tapi salah satu cara untuk tingkatkan self confident.

in example if muka aku ni tak flawless, dengan makeup kita boleh buat muke kita nampak flawless.

using shading technic, macam macam benda kita boleh buat.
untuk sesiapa yang ade muka besar aka tembam aka gemok macam aku ni, kita boleh buatkan muka kita ni nampak lebih kecik dari gambaran sebenar.
kalau hidung kita ni tak macchung macam kajol, guna shading technic pon boleh buat hidung machung.

aku tak pandai nak conteng muka ni. tapi basic basic tu boleh la. takde lah expert pon. untuk suka suka boleh la.

tapi aku suka usha sini.
aku suka tengok video video toturial makeup dye. simple. and mudah nak faham. then barang2 makeup yang digunakan takdelah mahal sangat . :))







dinner di hotel mega view kuantan last semester. muka conteng hasil usaha aku. cehhh. tak hebat pon. but i'm keep trying tu some cololur at my face. still learning. :P

babai.:)





No comments:

Post a Comment