Monday, November 28, 2011

last minute

assalamulaikum


bak kate mak aku. kalau rase nak terberak barulah sibuk sibuk nak gali lubang. paham tak ape maksudnye tu??? haha. nampak macam taksopan disitu. ahhhh lantak laaaaaaa.
maksudnye suka sangat buat kerja last minute. kadang kadang kita ni nampak je macam bersemangat masa nak start sesuatu kerja


contohnye aku la. mula2 bangun awal pagi sebab konon kononyeee nak buat asigment la. last2 aku melekat depan laptop sebab busy dengan fb la, blogwalking la. asigment aku ntah kemana. bila nak submit barulaaa terkedek2 pegi tanye kat pakcik google. sebaik siap. kalau tak.... haihhh malanglah nasibku.


sama jugak kalau nak kuar berjalan. padahal dah tau sangat esok pagi kena bangun awal sebab nak pegi berjalan jauh. aku plak tak prepare ape2 pon. esoknya,bila bangun2 pagi barulah nak pegi bukak almari, carik nak pakai baju ape, nak gosok baju la, nak gosok shawl, nak buat itu la ini la. last last nyaris2 kena tinggal dengan ayah aku.


sama situasi masa nak balik ke hostel dulu. aku akan kemas sume barang2 aku last minute. lepas subuh baru aku kemas sume barang2 tu padahal tiket bus kol 10 pagi. how bad!! haha. masa tu la takcukup tanak nak packing barang, kalau barang aku tu satu beg je oke la kan. tapiii ni sampai 2 3 4 5 beg, kau bayangkan?? grrrrr.



aku sedang bepikir macammana nak ubah perangai last minute ni. :(



+____________________________+




oke.start from today aku nak ubah perangai buruk ni. doakan aku.,yeahhhhhhhhhhhh.


thanks for reading .:)


7 comments:

  1. inysyaallah..leh tu..hehehehe..chaiyok!

    ReplyDelete
  2. hahah..sama la..mak pom suka ckp mcm to0..heheh

    ReplyDelete
  3. farah: amin amin. hahaha. perangai buruk,,

    ReplyDelete
  4. mimi: haha. mak mak mmg suke cakap camtu. tapi seyes klakar..:)

    ReplyDelete
  5. kan? susahnye nak ubah sikap keje last minute huhuhu. kite pon sama -_-'

    ReplyDelete
  6. little:haha. same la. susah nak ubah but im keep trying. heeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete