Friday, December 9, 2011

pertama kali aku buat benda ni.

assalamulaikum.

pertama kali aku pergi tempat ni dan pertama kali buat benda nih. peh dalam hati berdebar tak terkira. jantung berdegup pantas. macam baru lepas jogging. tangan sejuk macam ais. badan kaku macam patung. sume benda dibuat jadi serba tak kena. ohhh haruskah begitu anis oi?

mula mula tengok promosi nya kat blog aizul marcello. tekan SINI oke. memang takde niat pon. last last entah macam mana tangan ni boleh tergatal mendail no tepon dan make reservation. memandangkan ni adalah present untuk aku dan encik mok so just do it la. :)

and aku tak tanya encik mok dulu pon pasal nak buat tempahan photoshoot ni. risau jugak kalau encik mok taknak sebab dia memang taksuka benda2 camni. :P














seee seeeeeee. tengok tahap kekakuan aku. memang sadis. nak posing pon suruh orang ajarkan. andd my face with less makeup. memang takreti nak makeup tebal2. just put some eyeliner and lipgloss. dala muka aku memang tak flawless. :(


next:pic aku dan dia. macam tajuk album lak. haha

next next: usha youtube sebab nak belajar makeup by fyna here. sukaaa tengok cara fyna makeup.:)


thanks reading guys

No comments:

Post a Comment