Tuesday, July 10, 2012

ni bukan LAD CAMP tapi berjalan jalan

asslamulaikum


tamat sudah tahun dua semester dua. next tahun tiga semester satu. weeeeee! so basically aku kembali menjadi bihik di rumah. phewwww! after final exam aku ade camp for 3 WEEK di kuantan and sekitar johor. 3 WEEK harus diboldkan menandakan aku balik umah lewat daripada member yang lain

so fasa 1 sekitar johor bharu
fasa 2 kuantan dan cherating
dan fasa 3 at pengerang, kota tinggi

BEST! :)




naik kuantan river cruise, sepanjang 3 tahun diploma kay kuantan tak pulak aku tahu tentang kewujudan bende alah ni.







at desaru :) nampak mcm kat obersea kan kann?








tanjung balau,kota tinggi. nampak macam comel kan kann? ZZZZ








kat kandang kambing, lembah biotek kota tinggi. ape? jangan cakap aku nampak macam kambing tuuu!








naik river cruise kat kota johor lama. kota tinggi., belakang tu bukan jembatan penang tapi jembatan senai desaru. :)





lately malas nak taip panjang2 sebab nnt banyak sangat typo. hikhikk


k babai :)

No comments:

Post a Comment