Wednesday, August 15, 2012

"Yay! Senangnya nak Dapat Duit Raya dari ANNAS EASKEY "

assalamulaikum

phewwww. mood raya dah datang yeayyy! currently bilik memang tengah bersepah gara gara packing baju utk balik kampung esok. tak sabar nak kumpul duit raya. sape cakap kalau dah besar panjang tak boleh dapat duit raya? haaa tipu tipu!

kalau photographer terkenal nak bagi duit raya dengan mudahnye harus lah aku pon nak join sekali kan. siapa sini tak kenal ANNAS EASKEY ? harus kene lempang laju laju taw. sebab beliau adelah photographer yang memang meletop pom pom vassss gitu macam mercun bola. aku memang sangat sangat adore hasil kerja beliau yang memang dabomb tu :) tak caya kelik sini

Saya suka Annas Easkey kerana

beliau memang dilahirkan dengan bakat jarang ada pada orang lain. memang ramai photographer dalam malaysia ni tapi hasil kerja yang dihasilkan oleh ANNAS EASKEY sangat sangat berseni. yeahhh aku kagum dengan annas sebab beliau amsih muda dan sangat berjaya. even dulu masa beliau still study at uitm annas dah start dalam bidang ni. well sangat memberi inspirasi kepada sesiapa utuk berjaya even masih belajar. hasil kerja yang memang tiptop. first aku kenal dan follow blog annas from blogger femes fatin liyana. well even annas dah shoot ramai retis retis feymes tapi beliau still tak sombong. setiap gambar yang dihasilkan sangat berkualiti dan first time tengok aku dah boleh jatuh cinta pada hasil kerjanya :)











Baju Raya saya bewarna

yeay! alhamdulillah tahun ni baju raya warna silver utuk hari pertama. semua 1 family pakat pakat pakai warna silver. warna merah tema utk raya kedua :)



kata-kata semangat buat Annas Easkey

to annas, sebagai rakyat malaysia aku bangga dengan hasil kerja yang dihasilkan yang memang setaraf dengan bangsa asing. dan setiap photo yang dihasilkan ade nilai seni yang sangat tinggi. yeahhh aku pon teringin nak shoot dengan annas if ade rezeki kan. heeee. jangan mudah putus asa dengan setiap apa yang dilakukan. dengar dan fikir semula setiap komen negative dan positif yang dilontarkan oleh masyarakat luar sana. then perbaiki segala kelemahan diri. untuk berjaya kita kena mulakan dari bawah dan sabar setiap cabaran yang ALLAH berikan. Dia takkan menguji kita jika kita tidak mampu utk mengharunginya. so annas keep it up oke! capai semua impian annas dan yakin setiap apa yang dilakukan.

selamat hari raya :))



2 comments:

  1. wahhh asyuk lew kau nisaaa.eh2 lawe lahh skirt kau tuh.aku jelly.mane beli gayah? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. adehh jah oi. that's not me laaa. ape ko takboleh beza fatin suhana ngn aku? ke aku sama lawa dengan fatin suhana? hahahahhaha, skirt tu from obb tak silap heeeeeee

      Delete