Monday, November 19, 2012

kembali lagi

assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 


haaa nampak betapa excitednyaaa aku. dah lama sangat tinggal dunia blog yang fana ni. kekeke.bukan taknak update blog kesayangan ni, tapi masa itu emas. jadi emas ni jarang jarang orang nak bazirkan. okeh stop! aku dah start melalut ke laut. 

banyak sangat cerita yang nak diceritakan dengan engkome semua sampai aku tak tahu nak start dari mana. aku pergi jalan jalan sana sini, aku pergi kenduri kahwin, aku pergi kenduri tunnag, aku pergi jumpa retisssss, aku pergi makan, aku pergi toilet, aku pergi hantar kucing jumpa doctor pon aku nak cerita dengan korangggg hahahha :P

 lately ni setiap kali bukak FACEBOOK banyak invitation kenduri kahwin kenduri tunang, kenduri sunat macam2 jenis kenduri laa. 

ai iz soooo jelous tau tak!

haha jahat anis ni. alhamdulillah la diorang sampai seru dulu sebelum aku. semoga kekal selamanya. termasuklah kawan baik aku yang dah pun menjadi tunangan orang. tahniah YB. nanti aku update pasal pertunangan YB oke. :)

tunggu next update oke.

 mesti tunggu taw! 

wajib tunggu oke! 

kalau tak tunggu aku tunggu korang depan rumah bawak parang! 

so tunggu taw! 

hahahaha ini paksaan! 





aku tahu orang rindu aku kan? nah amek gambor syok senditi aku. hewwwhewwww 


asssalamulaikum.

*pray for gaza* 

No comments:

Post a Comment