Friday, November 26, 2010

aku bersyukur..:)

assalamulaikum readers..
ceh !! mentang-mentang la sekarang nih cuti sem
laju ke aku update blog nih..
hihi..
ekceli aku da check result for semester 5..
setelah berjam-jam dok tunggu result kua
melekat dpn laptop..
rupenye result kua 26 nov..10.30pg
ada jugak member yang dok tunggu sampai kol 6 pg..
kesian kesian...
dan dan dan..penantian pun berakhir
.......alhamdulillah....
tu je yang mampu aku cakap sekarang
syukur sangat-sangat kepada DIA..
tak de yang repeat..
lulus semua...
walaupun bukan 4 flat..:P
haiyoohh
xsia-sia bersengkang mata study sambil tido
minum nescafe berpeket-peket
study sambil mengalir air mate*cengeng!
sebenarnyer aku pon x caya denan pointer tuh..
lagi-lagi subject killer macam geodesi.fotogrametri..
sebabnye semester ni ak banyak meronggeng ngn kawan-kawan..ahah:)
pegi karoke lah..tengok wayang lah..main bowling lah..
papepon aku bersyukur coz result semester ni better than 3rd semester..

....alhamdulillah...

so pasni boleh senyum sampai mata..*propa je..:P

n ambil semangat baru utk start new semester 1 dis nih..



senyum sampai mataaaa...

to kawan-kawam sekela or sepolisas or seluruh politeknik semalaysia

tahniah oke..

we deserved it..keep it up guys..:)

babai

No comments:

Post a Comment