Friday, February 4, 2011

berpisah jua

tajuk nak gempak je kan . haha . lagi beberapa jam aku akan nek bus menuju ke pantai timiur . cewah macam la nak g overthesea kan? ? hajat tak kesampaian utk blaja kat overthesea la . maybe next tyme kalu ad rezeki nak jugak blaja kat lua negara nih . timba ilmu kat tempat orang kan .
aku sering tertanya tanya nape lah bila cuti je mesti ghase sekejap je . mesti rase cuti tu ibarat macam kelip mata . haha . pejam celik pejam tak celik celik tengok tengok cuti da abih . huhu . adakah kerana cuti mmg pendek atau aku ni xpandai nak abiskan cuti dengan baik ?
tiada jawapan utk soalan tuh . ni kemahiran KBKK . haha . taw tak KBKK tu pe ?kemahiran berfiri secara kreatif dan kritis . ni masa zaman skola rendah dolu dolu la babe .
seminggu cuti ape yang aku buat?


  • assigment la babe . tu pon last last minute . heh . tapi ok la . atleast aku dapat siapkan . *poyo gler minah nih . HAHA .

  • bermakan ikan bakar kat bagan lalang ngn family terchenta . wah sangat sedap woooo . jom la g makan kat sane . *promoter bagan lalang . HAHA

  • berjumpa bergossip lala dengan membe sekolah lama kuh aka my bestie fain,eka,faya,dida,zarith and azrina . miss u babe !!

  • buat chesse cake tapi tak jadi .haha . tak pe . maybe next tyme aku boleh try buat chesse cake smpai jadi kan ?

  • berdating dengan en gemok mok . tapi malngnye dpt jmpe kejap je . tak pe la . next tyme ly dating lagi kan . haha. GATAL . i'll miss u en haikal bin hamidi .

  • owhh membantu mak mengemas rumah ku setelah dikerah oleh mak . haha . tetibe rase macam da boleh kawin sebab dah pandai kemas rumah . tettttt ..

  • bergosip the new OKB , erlina bunga . the best part . haha . eh nina klau ko bace this entry , tolong belanja kakak mcd taw ble free t . *mengepaw

haha . makin bam bam demok mok . makan banyak at umah .

oke u'alls . aku nak kemas barang nih . see u next entry oke . take care people .


1 comment: