Tuesday, January 11, 2011

hupdate news:SONG..

assalamulaikum..

ini live dari pepustakaan POLISAS..

ekceli ak tgh carik bahan assigment yang berlambak-lambak tuh,,

tetibe teringat dan ternyanyi plak 2 lagu ni..

aku mmg suka sgt2 ngan lagu-lagu nih..

kekadang nyanyi dalam toilet la..dalam bilik..

dalam hati..dalam diam..

HAHA..

jom layan lagu nih..::)



lagu ni diperkenalkan oleh cik bunga..

sangat-sangat menyentuh hati..*jiwang!

haha


1st song

Opick - Rapuh

detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidup

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu


lagu ni plak aku tertengok video tyme kat FB..

sangat2 comel video klip dye,,

tapi sory people..

aku tak dapat upload video ni coz line x oke..


2nd song-Sheila On 7 – Hari Bersamanya

Hari telah terganti
Tak bisa ku hindari
Tibalah saat ini bertemu dengannya

Jantungku berdegup cepat
Kaki bergetar hebat
Akankah aku ulangi merusak harinya

[*]
Mohon Tuhan
Untuk kali ini saja
Beri aku kekuatan
‘tuk menatap matanya

[**]
Mohon Tuhan
Untuk kali ini saja
Lancarkanlah hariku
Hariku bersamanya
Hariku bersamanya

Kau tahu betapa aku
Lemah dihadapannya
Kau tahu berapa lama
Aku mendambakannya

Back to [*][**]

Tuhan tolonglah (beri kesempatan)
Tuhan tolonglah (beri kesempatan)

Back to [*][**]

Hariku bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Tuhan tolonglah
Hari bersamanya
Tuhan tolonglah
Hari bersamanya

enjoy this song people!

babai..:)

No comments:

Post a Comment