Sunday, August 28, 2011

raya raya rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


assalamualaikum

pehhh lame da tak update blog tercomel ku ini. *bajet macam orang bace je.,*

sedih rasenye bila kita akan tinggalkan bulan ramadhan yang mulia dan penuh keberkatan ni. harap2 tahun depan kita akan jumpe bulan mulia ni. insyALLAH. dan alhamdullilah aku dah selamat sampai di kampung ku. MERU,klang. acc takde lah kampung sangat. sebab kalau ikotkan KLANG ni boleh dikira sebagai bandar. berbanding kawasan2 lain.

dan keadaan traffic semalam time aku drive berjalan lancar sebab nya aku ni menghala ke kuala lumpur while yang lain semua menghala ke selatan atau timur atau utara. tetibe dah masuk berita traffic la pulak.

haha. so now i'm currently tengah tunggu daging dan tulang lembu untuk dimasak kari, pehhh.
macam biasa kalau kat kampung aku menu sup tulang atau kari tulang adalah menu WAJIB.

walaupon takde org nak bace blog aku nih. bak kata adik aku erlina bunga*nina bajet!
aku still nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA! ampunkan segala salah dan silap aku semasa post entry kat blog nih. aku manusia biasa tak terlepas melakukan salah. *ayat klise.

ehh raya jempot2 la datang rumah. nak alamat rumah aku? korang google je kat internet tu, sure takkan kuar punye.

oh oke. babai.:)


SELAMAT HARI RAYA


OHH. ENTRY NI TAKDE PICTURE TAW.
SEBAB NYE TAKDE GAMBAR YANG BEST,HEHE.
ENJOY YOUR RAYA PEEPS!

3 comments: