Saturday, October 29, 2011

mana semangat bolssepak tempatan?

assalamualaikum.

tahniah tahniah tahniah NEGERI SEMBILAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehem bangga gilaaaa la kan. tak sio2 den poie nengok kek stadium shah alam tu haaaa.
haha. tipu la. den tak poie tengok kat stadium shah alam tapi tengok kat N24 di utm ni pon jadi la labu. N24 jadi pilihan sebab ada tv besarrrrrrrrrrrrr. *lcd dan projector.


macam tak adil la pulak kan. sebab time time piala malaysia ni la lecture aku dok heboh heboh nak buat test bagai. aiihhhh. semput la. dah tu camno nak poie tgk NEGERI SEMBILAN main. sabooo jela.

sebelum stat game piala malaysia. bebudak kat N24 tu heboh tengok mu lawan evelton* betol ke ejaan aku ni? hentam sajalah . perghh memang meriah la kan. mmg nampak kepala org je. sebab ramai sangat orang. kerusi pon tak cukup. lagi bila tengok omputih main. pastu tup2 pakcik tu tukar channel bukak tv1 sebab piala malaysia da stat.


dan orang yang ramai pon makin berkurang. sorang2 blah dari N24 TU. haih ape nak jadi la. bila omputih main bukan main sorak lagi, tapi bila bolasepak tempatan? suma hilang.

MANA SEMANGAT BOLASEPAK TEMPATAN????


ala. kadang aku malu jugak la. bila NEGERI SEMBILAN masuk final je baru la aku amek kesah. kalau tak. diam je seribu bahasa. tapi atleast aku ade jugak semangat untuk meyokong sukan tempatan nih. heeeeeeeeee.

tapi permainan NEGERI SEMBILAN dan terengganu memang cantik. perggh. berdebar la jugak bila tganu score dulu daripada NEGERI SEMBILAN. terjerit aku time tu. dala mmg boleh dikira dengan jari je pompuan kat N24 tu. tapi sebab semangat yang berkobar2. ahhh persetan kan itu semua, haha. dan akhirnya NEGERI SEMBILAN dapat jugak kejar score tu. ehem hebat kan? hehe. dan keputusan nye :


...........NEGERI SEMBILAN 2-1 TERENGGANU.........




semangat sukan yang tinggi. *gambar masa MALAYSIA V SINGAPORE.



till then
thanks for reading.:)




No comments:

Post a Comment