Sunday, January 20, 2013

bebel


assalamualaikum :)


hai semuaaaa! Ya Rabbi lama sangat dah aku tinggalkan dunia blog nih. tapi aku still baca semua update update baru but as a silent reader je la. takde nak drop comment or post any entry.

final exam untuk semestar 1 tahun 3 dah tamat. tapi sekarang aku still terperok kat UTM ni. semua disebabkan kem LADS. salah satu kem wajib. kalau tak pegi hah fail la jawabnyee!


im want back homeeeeee! *rintihan hati* wuwuwuwuwuw



tamat sudah 1 semester. 1 1/2 lagi untuk habiskan degree. macam macam plan dalam kepala ni. mesti plan awal awal even lama lagi nak habis belajar apalah artinya kalau dikau gagal merancang, nescaya semuanya akan musnah. kekekekee. yang nak sambung belajar silakan. yang nak kerja macam aku silakan. yang nak kawin lagi digalakkan. macam aku. hikhik gatal!


oke bai. dah lama tak membebel. :)




No comments:

Post a Comment