Sunday, January 20, 2013

MAHARAJALAWAK 2012


assalamualaikum.


ini dinamakan rezeki terpijak. menonton MAHARAJALAWAK MEGA 2012 di stadium tertutp MBJB. alang alang ada dekat JB walaupon semua warga UTM dah berambus balik kampung masing masing. haha
peace yahhh! ticket free ke MLM2012. ini pengalaman pertama tengok live show macam ini. so jakun sedikit disitu ye haha. 

every week aku dengan member akan cover semua episod maharajalawak memandangkan kat sini takde tv. so yang ada hanyalah menonton ulangan kat utube. tak sangka pulaj kali ni dapat tengok livee! wooot woot. aku peminat shiroo! shiro dan jozan. sebaik jozan menang malam tu. kalau jambu yang menang memang aku bom stadium tu. sebab bagi aku kalau nak melawak pon HARUS ada mesej dan nasihat. bagi aku SHIRO dan BOBOI ada mesej setiap kali buat perfomance. JOZAN memang ada peminat tersendiri dan memang lawak. cuma bagi aku kalau zizan sorang takde la lawak sangat. aku memang harap johan ada malam tu. andddd bammm! he's comingg babehh 

masa sampai stadium i was like mak oiiiii panjang nya orang beratur nak masuk ke dalam stadium. dah la maghrib masa aku sampai tu. masuk dalam stadium pon guna taktik. dan semua dah tahu pemenang nya kan.

1-jozan
2-jambu
3-shiro
4-boboi
5-saywho

so jom tengok gambar. aku dah penat membebel kekeke


pas masuk. it was a crown. comel gilaaaaaaaaaa :)





ehemmmm





 peneman :)






memang suka dengan belon sebab muka macam belon. 






jambu in the house!






the stage





oufit :) 
semua cap ayam tak mahal pon. but im still nice kan kann haha *phui*


till then. thanks :)


No comments:

Post a Comment